• (Android/iOS) DINO HUNTER: DEADLY SHORES мод більше витривалості

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ DINO HUNTER: DEADLY SHORES ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ DINO HUNTER: DEADLY SHORES IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ мод більше витривалості ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ DINO HUNTER: DEADLY SHORES 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ця гра пішла під гору. Зараз дуже повільно. Постійно заходять і виходять. Не вдається отримати свій постріл. Не моє обладнання!!! Всі ігри, в які я граю, хороші. Я закінчив з цією грою. Не єдиний, хто має цю проблему.

    Ця гра є шахрайством, купив стартовий пакет і не отримав вміст, який я придбав. Отже, я перейшов до оглядів і виявив, що всі, хто зробив будь-які покупки в іграх, також нічого не отримали. Ця гра спочатку весела. Як тільки ви досягнете такого рівня, щоб виграти платити, ви не зможете просунутися вперед, не витрачаючи реальні гроші. Коли ви витрачаєте справжні гроші, ви не отримаєте того, що купили. Повна та повна афера.

    Це хороша гра, але проблема в тому, що коли енергетичний заряд не поповниться за годину, він наповниться, коли підвищиться рівень

    Я люблю цю гру протягом багатьох років, завантаження може зайняти трохи, а перезавантаження Stanima займає трохи, але воно того варте, оскільки воно вбиває час під час робочої перерви

    Класс бомба

    DINO HUNTER: DEADLY SHORES Akció yuqx

    Таке собі

    Ця гра дурна, мій час йшов, коли не виходили динозаври, це тупо

    Витрачайте багато часу на перегляд рекламних роликів, щоб отримати золото, щоб купити зброю, вони змушують вас перейти на наступний рівень. Також гра повинна мати дозвіл на контакти та телефон. Навіщо відеогрі потрібне одне з них?

    Найкрутіша гра світу яку я різновид усіх раджу грати

    DINO HUNTER: DEADLY SHORES Hərəkət ehxc

    Я ДУЖЕ ЛЮБЛЮ ГРУ!!!!! У мене є один платник, але для завантаження другої карти потрібно багато часу, і всі карти, так чи інакше, мені дуже подобається, дякую за те, що ви витратили час на це


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :